Absolutely fabulous fashion and vintage fair

15:58:00

Sunt absolut fascinata de targuri organizate de Alina & Diana , am fost aproape la fiecare editie . Cunosc deja multa lume , am prieteni si sunt incantata sa cunosc oameni noi . Declar ca sunt in totala admiratie si inclin capul in fata oamenilor talentati si creativi si munca lor fabuloasa . Astazi are loc si in acest moment editia de primavara a targului la Vila Rodizio in centrul capitalei , asa ca mai aveti timp sa ajungeti.
In sfarsit l-am cunoscut pe Emanuel , un baiat foarte chic si elegant . M-am revazut cu prietena mea Valeria si cu multi altii . Am facut mic shopping , m-am bucurat de o zi frumoasa. Va las cu cateva poze si daca aveti timp sa ajungeti pe acolo , nu veti regreta! Va imbratisez cu drag!!!





















You Might Also Like

28 comentarii

  1. Какие великолепные воротнички и колье!Спасибо за репортаж!
    Целую

    RăspundețiȘtergere
  2. Qué maravilla, Stella, me gusta todooooooooooooo. You are with Enmanuel!!!
    XXXXXXXXXXXXX

    RăspundețiȘtergere
  3. Super! Imi plac astfel de initiative, pacat ca la Cluj nu prea se fac :(((

    RăspundețiȘtergere
  4. Alice , am o veste buna-luna viitoare Alina si Diana organizeaza targul la Cluj!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Спасибо за обзор! Такая красивая обувь и все, все!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ahh..Ma faceti geloasa.Nu am putut sa ajung,caci nu sunt din Bucuresti,dar sunt destul de aproape...Frumos din partea lor ca se vor duce si in Cluj..Poate or sa organizez in mai multe orase mari..Eu mi-as dori in Targoviste ,daca nu,la vara sigur trebuie sa merg in Bucuresti<3.Fetele astea sunt geniale.Le ador.Le urmaresc cu mare drag activitatea de pe blog si site.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de frumoase sunt colierele si posetele! Multumesc pentru poze :*

    RăspundețiȘtergere
  8. yam! vreau si eu la targ! ma bucur sa aud ca vor organiza ceva si la Cluj; poate am sansa sa-mi reimprospatez garderoba :))
    Te pup Stella, arati minunat, asa cum ne-ai obisnuit.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ioana , neaparat sa mergi,o sa ti placa!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Va multumesc pentru cuvintele frumoase!
    Onoarea a fost de partea mea.
    Va salut cu drag.
    :D

    RăspundețiȘtergere
  11. wow! great things at that fair
    I love all the collars

    looking great Stella

    Ariane xxxx

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce posete/genti si gulere frumoase!! Off, daca as fi stiut si eu de targul asta...

    RăspundețiȘtergere
  13. Cat mi-as dori sa ajung si eu o data macar la targ! :-<
    Arati superb!! :) So fresh and stylish! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Great pictures!!! Love all the accessories!! :)

    Take care,Daniella xox

    RăspundețiȘtergere
  15. Si eu...am fost si eu...de mine ai uitat :(...scuze ca am fost asa pe fuga, mi-ar fi placut sa stam mai mult :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Data viitoare, nu-l mai ratez. De cand tot spun ca ajung...

    RăspundețiȘtergere
  17. Prekkrassno ! Vse takoie tzvetnoie, rozovoe, stilinoe. I ea hociu takoie je !

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce de minunatii pe acolo!Multe culori,diversitate,exact cum imi place!

    RăspundețiȘtergere
  19. hola Stella! cuantas cosas!!! lo que más me ha gustado: los zapatos! y los cuellos de bebé para las camisas! que originales!
    Un besito enorme!

    RăspundețiȘtergere
  20. Hey Stela!
    As vrea sa preiau ultima poza, cea cu cana cu mesaj funny pentru un articol minuscul. Am sa pun link de directionare la tine pe blog. E in regula? sa-mi zici daca am voie :)
    merci!

    RăspundețiȘtergere
  21. the collar with the pearls is fantastic, whant it!!!!!!
    also want the cup
    need to come to your country

    http://www.iloveshoppingwithfede.com

    RăspundețiȘtergere
  22. eu nu am fost in bucuresti si vad ca am ratat niste frumuseti :)

    e superb colierul tau! si la fel rochita ce ai ales-o.

    te pup,
    meelusha

    RăspundețiȘtergere