Look good - feel good . Right now .

18:40:00

Dragele mele , astazi va prezint un concept in domeniul beauty , un tratament , practic un sistem revolutionar non-invaziv care inlocuieste  traditionalele injectii cu botox sau acid hialuronic . Deci , ne informam si aflam ceva nou . Stim cu totii , ca exista o multime de tratamente fabuloase si chiar vi le-am prezentat . Sa  vedem totusi in ce consta aceasta tehnologie . Doamnelor si domnisoarelor - INTRACEUTICALS !
Acest sistem de tratamente este folosit cu succes de multe celebritati de la Hollywood - Madonna , Naomi Campbell, Kim Kardashian , Eva Longoria , Katy Perry , Miranda Kerr si multi altii ,inclusiv barbati .

Eu personal ma bucur tare mult ca Romania tine pasul cu toate noutatile in orice domeniul si noi putem sa ne bucuram de aceste tehnologii .
Dupa cum afirma cercetarile Intrceuticals - este singurul tratament cu rezultate vizibile dupa prima sedinta !
Cu ajutorul unui aparat special care produce oxigen hiperbaric Intraceuticals reuseste sa introduca in straturile profunde ale pielii un cocktail de substante esentiale -acid hialuronic , vitamine A , C , E , aloe vera si ceai verde . Deci , in primul rand , acest tratament se bazeaza pe tehnologia oxigenarii hiperbarice si infuzia serurilor special create . Ajuta la hidratarea imediata a tenului si confera fermitatea sporita . Desigur , chiar daca sa vede rezultatul de la prima sedinta , se recomanda un numar de 6 sedinte pentru un rezultat optim.
Indicatii:
-riduri fine , inclusiv cele sub ochi [ rezultate vizibile dupa prima sedinta ]
-reducerea dimensiunilor porilor [ fetelor , luati aminte , chiar vizibil!]
-ameliorarea acneei
-reintinerirea fetei
Tratamente Intraceuticals :
-Rejuvenate[ destinat ridurilor ,liniilor fine , sporeste hidratarea ]
-Opulence [impotriva petelor pigmentare, uniformizeaza culoarea tenului ]

-Atoxelene [reduce vizibil ridurile , contur mai ferm , tenul netezit ]
-Clarity [tratament antiacneic ,perfect pentru ten gras , seboreic ,reduce vizibil porii ]
                                                 Eu aleg tratamentul Atoxelene . Voi ce alegeti ?
Va vine sa credeti , dar Madonna detine personal astfel de echipamente si aparatura , bineinteles si echipa si le foloseste inainte sau dupa concertele sale , se poate spune ca e chiar dependenta de masinaria asta .
Nu e niciun secret ca si  vedete din Romania  folosesc cu succes aceste tratamente care au fost introduse la noi in urma cu doi ani .Tenul devine perfect neted si radiant dupa prima sedinta . La noi in tara mai multe saloane de top folosesc aceste tratamente , nu este tratament ieftin , dar orice tehnologie costa .
Asadar , dragele mele , ce stiti despre acest tratament si daca ati auzit despre el. Intrucat eu nu mai sunt la prima tinerete si sa stie ca dupa varsta de 30 de ani nu se mai produce colagen si elastina suficient , incerc sa am grija de tenul meu , sa imbatranesc frumos . Dar desigur , daca totul se face din timp e si mai bine . Pe vremea tineretei mele nu am avut atatea varietati de tratamente si ma bucur ca macar acum am posibilitatea sa incerc . Ce parere aveti , ce stiti despre intraceuticals? Revin cu impresii dupa tratament .
Va imbratisez!




You Might Also Like

8 comentarii

  1. jo..!1 tiene muy buena pinta... y si tanta famosa lo usa por algo será..!


    ,-)

    RăspundețiȘtergere
  2. No creo que mi presupuesto personal llegue nunca para conseguir esto, pero es totalmente impresionante. Gracias por informar de las nuevas tecnologías para contrarestar los efectos de la edad.... realmente, esto me haría muy feliz.

    RăspundețiȘtergere
  3. Me encantaría probarlo si supiera dónde en españa.
    Mil besos Stella.
    How very interesting, because I am not for surgery, but yes for help and keep fresh longer, lol
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar saptamana trecuta am fost la dermatolog si am vazut reclama aceasta la domul doctor in cabinet. eu daca as alege as face pentru tenul meu gras:)) oricum sunt foarte nehotarata ce am sa aleg, pentru ca trebuie sa merg sa imi fac un tratament:) tu oricum ai un ten perfect!!! te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma mir ca doar Madonna si-a cumparat acest aparat. E pacat sa ai bani si sa nu investesti in asa ceva. Despre concept auzisem ceva...nu foarte multe. Eu as alege Atoxelene dar si Clarity pentru zota T. Astept impresiile tale dupa tratament.

    RăspundețiȘtergere
  6. De la tine aflu pentru prima data de Intraceuticals .
    Asa e, trebuie sa avem grija de ten :)
    Sa ne tii la curent!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte importante lucuri. O sa intru mai des, ma intereseaza subiectul :))

    Pupic,

    Nico

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  8. interesant , nu stiam de aceasta metoda !

    RăspundețiȘtergere