Parisax Professional event si giveaway RO

20:18:00

Buna seara tuturor!!! Astazi am avut o zi minunata , dar despre asta voi povesti in alta postare.
Aseara am avut placerea sa particip la evenimentul Parisax . Produse cosmetice profesionale Parisax le cunosc de vreun an de zile cand le-am descoperit la targul beauty . Atunci mi-am cumparat multe farduri de ochi [ chiar vi le-am aratat la un  moment dat ] . Apoi mi-am mai luat creion de sprancene care este in favoritele mele acum . Cam atat am folosit . Ieri am testat aproape toate produse . In showroom Completebeauty te simti ca intr-un atelier de pictura . Multe culori , texturi , ambalaje delicioase .Am descoperit ca Parisax Professional are si oje! Nu stiam . Si ce oje frumoase . La sfarsitul evenimentului make-up artist Sinziana Iaru a machiat-o pe frumoasa noastra Ioana .
Ce pot spune despre farduri e ca sunt foarte pigmentate si rezistente! O multime de culori ! Produse profesionale Parisax sunt folosite de make-up artisti . Avantajul este ca sunt foarte accesibile la pret , mai ales la targuri . Mie imi plac foarte mult .


Am testat si glossurile . Mi s-au parut foarte rezistente . Eu am ales un roz-corai superb si l-am purtat pe buze toata seara .
Exista si o multime de seturi  in ambalaje atat de delicioase ! Poate fi un cadou perfect pentru cineva pasionat de beauty .
Produsele Parisax Professional se pot achizitiona direct de pe site , pe Completebeauty , in saloane sau targuri .
Am o intrebare , cunoasteti aceste produse ? Ati folosit ceva si ce parere aveti ?

Si acum un cadou pentru voi ! Un set delicios Gourmandises pentru buze si ochi !



                                                                   Giveaway official rules


                                    Va rog sa respectati toate regulele , sunt pasi foarte simpli

Like Parisax Romania
2 Like me on FB
3 Spune parerea ta despre produse Parisax Professional
4 Lasa numele tau si  adresa de mail
Random va alege o singura castigatoare la data de 15 decembrie , ora 22
                                             Concurs sponsorizat  de Parisax Romania




You Might Also Like

44 comentarii

  1. nume Ecaterina Galagan
    mail katy24091983@yahoo.com
    nu am incercat produsele pana acum,dar cu siguranta le voi incerca,pentru ca arata fabulos-si cel mai important ai de unde alege-intitdeauna mi au placut brandurile care ofera o varietate mare de texturi si culori-imi plac si acele seturi care oricand pot fi un cadou frumos si inspirat;cat despre Gourmandise-arata delicios!multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine ca ai fotografiat fardurile :) Acum stiu ca 311 si 312 trebuie sa fie ale mele :P

    RăspundețiȘtergere
  3. FB: LoRe LOre
    Nu stiu ce sa zic despre produsele Parisax Professional dar dupa aspect cred ca sunt produse de calitate,iar ambalajele lor i-ar placea oricarei fete cu sigurantaaa!:)
    nume: Lorena Lal
    Email:chikita_luw_marijuanna@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! Nu am avut inca ocazia sa incerc produsele Parisax Professional, nu ma pot pronunta inca. M-am uitat pe site-ul lor, produsele arata foarte bine si mi-ar face placere sa le incerc daca voi castiga. :)
    Am dat like pe FB ambelor pagini!
    Gabriela Asofie - infinitedream89@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!
    like la amandoua paginile: Luiza Suatean
    Dupa cum arata produsele din pozele postate de tine sunt superbe,din pacate nu le-am mai incercat pana acum,dar fardurile arata super profi.
    Si au o forma atat de adorabila de cupcakes!Nu poti sa nu le adori.
    Nume&email: Luiza Suatean cupcakesplendens@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Parisax Professional este un brand despre care nu stiam. Datorita prezentarii tale sunt curioasa sa incerc produsele.
    Cornelia Elena,
    E-mail: elena.cornelia(at)gmail(dot)com

    RăspundețiȘtergere
  7. like fb ambele ;nicoleta ciocoiu nu am incercat produsele pana acum,dar cu siguranta le voi incerca,pentru ca arata atat de bine si avand o gama larga de de culori imi place si seturile ca si cadouri acum in parg de sarbatori pentru o prietena ,sora sau cumnata sunt ideale . multumim
    email;ciocoiunicoleta70@yahoo.com
    am dat si share pentru ca si prieteni mei sa afle de acest concur :https://www.facebook.com/nicoleta.ciocoiu.9/posts/126809474144438

    RăspundețiȘtergere
  8. nume: Dumitru Catalina
    email dumitru9catalina@yahoo.com
    fb kaiyo aino
    Setul Gourmandises si nuanta 603 sunt incredibile. Nu am testat produsele pana acum,dar chiar sunt curioase. Sunt foarte glossy si dragute, ambalate frumos. Clar sunt pe wish`listu`ul meu.

    RăspundețiȘtergere
  9. n-am idee de produsele Parisax, dar sunt dispusa sa aflu mai multe si sa le incerc.

    smilingelf@gmail.com
    ccarmenelena - pe fb

    Carmen Elena - numele meu

    F frumos din partea Parisax si a ta sa ne oferi un premiu pentru a testa produsele.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu am folosit inca produsele, insa din cate am auzit sunt foarte bune..si din cate vad arata extraordinar de bine.

    Simona Floroaia
    boheme.fille@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu am auzit de produsele lor, dar arata atat de delicios!

    Sandra Bendre
    sandrasfashioncorner@yahoo.com

    Good luck girls!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nume: Andreea Elena
    E-mail: andreeaakadeea[at]gmail[dot]com
    Nu am mai incercat aceste produse insa dupa ce am vazut pozele cu siguranta le voi incerca... Arata delicios si ai de unde alege.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nume: Manuela Manu
    E-mail:g.manu8[at]yahoo[dot]com
    Nu am incercat produsela Parisax pana acum dar... le-as testa cu mare placere!

    RăspundețiȘtergere
  14. Facebook: Ioana Munteanu
    Am incercat de la Parisax Professional doar un tus lichid chiar mi s-a parut foarte bun. Nume: Ioana Munteanu
    E-mail: dream_light_11@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu am testat produsele lor, sunt foarte multe nuante de farduri care mi-au atras atentia, sunt curioasa si de oje, de tot, doar sunt femeie. :)
    mihaela pojogu
    mihaela.mihordea at gmail dot com

    RăspundețiȘtergere
  16. Nume FB: BoonDY's Box
    Email: boondys_box[at]yahoo[dot]com

    Nu am testat pana acum produse Parisax, insa le-am vazut la targuri si mereu intorceam capul dupa ele :D

    RăspundețiȘtergere
  17. nume : curelaru diana
    e-mail : myhandmadepassion@yahoo.com
    fb : dia diana

    Nu stiu ce sa zic despre aceste produse. Abia acuma am auzit de ele din postarea ta. Sper sa ajung sa le incerc si sa pot sa-mi dau cu parerea. Ele arata f bine si atata timp cat tu le folosesti, am incredere in tine ca sunt bune. Ps : imi place tare mult cum te imbraci. Te urmares din umbra aproape zilnic :D Felicitarile mele.

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna,
    Nume : Andrasescu Camelia
    Email : andrasescu.camelia@gmail.com
    Nu am mai auzit pana acum de acest Brand, dar ma bucur ca ai scris despre el pentru ca am descoperit produse extrem de interesante. Imi plac seturile foarte tare.
    FB : Adriana Camelia Andrasescu Scrieciu
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  19. fb-oprea cami
    nu le-am testat , sigur ca-mi dores :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Nume: Badea Nicoleta Alexandra

    Email: x_hubba.bubba_x@yahoo.com

    Like pe FB: Nicoleta Alexandra

    Nu am incercat niciodata produse de la Parisax, in schimb arata foarte vine si culorile sunt geniale, un cadou frumos de Craciun pentru mama, sora ...

    RăspundețiȘtergere
  21. Nume: Oana Macovei
    E-mail: macovei.oana93@yahoo.com
    Arata foarte bine produsele , preturile sunt acceptabile si cu siguranta le voi incerca.Par de calitate si imi place cel mai mult ca este catalog si il poti rasfoii.

    RăspundețiȘtergere
  22. Este prima oara cand aud de aceasta firma de cosmetice si mi-ar placea sa incerc macar un produs de la ei pentru ca au produse interesante.
    FB: Pandrea Florina
    email: x.ciresica23@yahoo.com
    numele meu: Pandrea Florina

    RăspundețiȘtergere
  23. inca nu am avut ocazia de a incerca produsele de la aceasta firma , dar mi-ar face mare placere daca as avea aceasta sansa
    nume : Cristina Cocala
    facebook : Cris Tina
    e-mail : cris_tina1728@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  24. Dinu Florina Madalina
    E-mail: princess_princessgirl@yahoo.com
    Este prima oara cand aud de aceasta firma de cosmetice. Produsele arata super si promitatoare!

    RăspundețiȘtergere
  25. nume: vrabie andra-corina
    email: bbyqdoll@gmail.com
    Nu am folosit pana acum niciun produs de la ei, dar par foarte interesante. Cel mai mult ma atrage designul foarte dragut al produselor.
    fb: adra katerina

    RăspundețiȘtergere
  26. Facebook: Nikoll Nicoleta
    Am avut ocazia sa fiu machiata cu produse Parisax iar machiajul a iesit superb.
    Nicoleta Poptile: nikoleta_barbara@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  27. Este prima oara cand aud de aceste produse, nu am avut ocazia sa le folosesc. Par a fi calitative iar ambalajul este absolut delicios, adorabil...I just love cupcakes :)
    Multumesc ca te gandesti mereu la noi si organizezi astel de concursuri.
    Popa Corina
    corinne.pp20@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  28. Eu am mai auzit de aceasta firma, dar nu am avut ocazia sa incerc nimic de la ei.
    FB:Maria Ana
    Mail ana_maria.panait@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  29. Nu pot spune decat ca arata foarte bine produsele Parisax si mi-as dori sa le incerc. Pana acum nu le-am folosit.

    Roxana Popa

    roxykim1977@yahoo.com

    Multumim <3

    RăspundețiȘtergere
  30. Facebook: Adelina Tomescu
    Mail: tais379@yahoo.com
    Nu am incercat pana acum produsele Parisax, insa imi doresc foarte mult, mai ales fiindca vreau sa evoluez ca make-upartist in viitor :)
    Multumim pt sansa!

    RăspundețiȘtergere
  31. Popa Georgiana, am dat like pe facebook cu numele de Giulia Enescu
    mail : enescu.georgiana@yahoo.com
    Ma bucur sa vad ca mai exista si alte poduse folosite de profesionisti care au preturi accesibile. Imi doresc sa le incerc chiar daca nu le voi castiga. Multumim, ca de obicei vii cu nouatati.

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna,
    nu am incercat inca produsele Parisax,insa ele vin la momentul potrivit, deoarece vroiam sa imi schimb gama de cosmetice.Produse profesionale la preturi exceptionale!
    The best reason to make up!
    Dana Ardelean dan_dana_ardelean@yahoo.com
    facebook: Ardelean DanDana

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna, Stella! Ce frumos ar fi sa castig una din minunatiile astea de la Parisax!! Recunosc ca nu le-am incercat inca dar am intotdeauna incredere in recenziile tale!

    Mult noroc tuturor!!

    xoxoxo

    Magda M
    mmm_0411@yahoo.com
    Liked you and Parisax on FB

    RăspundețiȘtergere
  34. Nici eu nu cunosteam produsele Parisax si m-am bucurat tare mult ca mi-ai dat ocazia sa aflu despre ele. Am gasit cateva culori foarte frumoase la farduri, cel putin una o voi incerca in viitorul apropiat. N-am rezistat si am intrat si pe www.parisax.ro , sa vad si restul produselor. Multe dintre oje mi s-au parut superbe (ai avut dreptate :) ) si am decis ca am mare nevoie de cel putin trei creioane de ochi semipermanente pentru vara.
    Setul Gourmandises este absolut irezistibil, cred ca oricine il va castiga se va reindragosti de el in fiecare zi!
    FB: Alla Zv
    mail: ally.acasa[@]gmail[.]com

    RăspundețiȘtergere
  35. Vlasceanu Violeta
    like cu Vl Vio
    mail vios77ro@yahoo.com
    sincer nu am incercat pana acum si imi pare sincer rau pentru ca din articolul prezentat par foarte bune..si arata dementiaaaal ..le voi incerca cu siguranta

    RăspundețiȘtergere
  36. Vai, ce cute sunt cele in forma de prajiturele! <3 stiu ca zicea Andreea ceva sambata de un mic accident pe la ea pe acasa :))
    nu vroiam sa ma inscriu la concurs, dar nu m-am putut abtine din cauza aspectului! <3
    FB name: Cosmina Alexandra
    email: queridutza [ at] yahoo [ . ] com
    Nici eu nu am folosit produse Parisax. Citisem pe undeva pe google accidental despre fardurile lor, dar nu am cumparat nimic. acum regret ca nu le-am testat :(

    RăspundețiȘtergere
  37. Fb: Karina Neamtu
    mail: n_karinaa[@]yahoo[.]com
    Nu am incercat produsele lor pana acum ( recunosc rusinata ca nici nu stiam de ele) dar din cate am vazut pe site chiar par a fi destul de bune.. si nici nu sunt asa de scumpe pentru niste produse profesionale. Cat despre setul acesta, cuvintele sunt de prisos! arata adorabil! mereu mi-au placut lucrusoarele in forme dragute iar briosele sunt de departe preferatele mele ;))

    RăspundețiȘtergere
  38. Nu am incercat produsele, dar am pus ochii pe acest brand de ceva vreme, am vazut cateva nuante de ruj foarte dragute care sunt totodata trecute pe wishlist-ul meu, sper sa le pot achizitiona cat de curand.

    Nume: Nicola M.
    Like FB: Nicola Mary
    E-mail: just4yu(at)gmail(dot)com

    RăspundețiȘtergere
  39. FB-Petronela Petty
    mail: hanypetty@yahoo.com

    Nu am incercat produsele Parisax Professional pana acum dar arata foarte bine ;)

    RăspundețiȘtergere
  40. FB: Cîrlea Alexandra
    Email: ppainter8@gmail.com
    Nu am auzit despre produsele Parisax Professional, dar arata foarte bine! Ce bine arata fardurile!

    Multumim pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  41. fb Hermi Blue
    mail cami_lu2004@yahoo.com
    nu am incercat pana acum produsele, dar pe viitor poate voi avea ocazia
    Babau Hermina

    RăspundețiȘtergere
  42. am dat like cu Porumb Maria
    numele meu este Porumb Maria :))
    mail : marisara15@yahoo.com
    n-am incercat pana acum aceste minunate produse , din pacate , dar cu prima ocazie le voi incerca

    RăspundețiȘtergere
  43. fb si nume: Stefania Petcu
    mail: mirilush@yahoo.com
    Din pacate nu ma pot pronunta asupra acestor produse, insa pot sa spun ca arata bine si vin in ambalaje dragute si atragatoare!

    RăspundețiȘtergere