Maine Blogger's Yard Sale!

16:52:00

Dragele mele cititoare , va invit maine la prima editie blogger's yard sale , veniti sa ne sustineti , sa ne cunoasteti , de ce nu sa cumparati ceva dragut , va fi si tombola , oferita de fiecare bloggerita.
Unde are loc Bloggers' Yardsale?
La Luna Cafe & Bistro, locul care ne-a vrăjit pe toate prin eleganţă şi atmosfera caldă. Cafeneaua este pe Strada Viitorului, numărul 32, adică lângă El Grande Comandante şi Mega Image Conept Store. Se ajunge uşor cu troilebuzul 86 şi autobuzele 133 şi 135 (de la Piaţa Romană).



Adam Stella (Fashion Doctor) |Carmen Negoiţă (Carmen Negoita) | Gabriela Atanasov (Sweet Paprika) | Mihaela Gurău (Overseeing Fashion) | Petronela Cucu (The Rubber Doll) | Simona Floroaia (La Bohème) | Manuela Lupascu (Let’s talk about Fashion) | Gabriela Ciobanu (Gabriela Ciobanu) | Irina Lipanescu (Leti) | Dinna Doneanu (Fashionette) | Raluca Vintilescu (Blackeyed) | Alice (Pop Culture and Fashion Magic) | Liana Popa (Aveti si pe roz?)

Am pregătit toate detaliile pentru Bloggers' Yardsale şi vă aşteptăm cu cadouri şi surprize! Fiecare bloggeriţă va organiza o tombolă unde va oferi un cadou.
O altă surpriză este prezenţa celor de la Magneto, care vor face magneţi instant!
Între orele 13:00 - 15:00, Adela Manolache va fi prezentă la Bloggers' Yardsale, unde va realiza machiaje profesionale. Sună tentant, nu?

Iata un mic preview , accesoriile mele ce vor fi expuse la targ
Si pentru tombola am pregatit un colier perfect pentru orice tinuta de primavara-vara si lapte de corp Lancome
                                                                        Cine vine?

You Might Also Like

17 comentarii

  1. Eu, eu! Ce tare e colierul, parca ar fi facut din bomboane M&M :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Off la adunari de astea, tare imi doresc sa fiu si eu mai pe aproape de Bucuresti, spor la vanzari sau cumparaturi.

    RăspundețiȘtergere
  3. I wish.
    Feliz Semans santa, guapa.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi pare rău că nu pot veni, o să ratez foarte mult, sunt sigură.

    RăspundețiȘtergere
  5. Es muy bonito el último collar! Un beso linda.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  6. Numai bloggerite minunate :*.
    Sper sa organizati si peste doi ani,cand voi fi studenta la Bucuresti <3.

    RăspundețiȘtergere
  7. Tot imi fac o data drum in Bucuresti, sa ne intalnim toate. Ar fi fain sa vina bloggerite din toata tara si sa ne sincronizam, sa stam la povesti! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna! Abia astept sa vad fotografii de la eveniment si in mod special as vrea sa vad creatiile celor de la Magneto. Multa bafta!
    Pupici, pa!

    RăspundețiȘtergere
  9. S-au vandut toate? Ma intereseaza colierul lila cu floricele :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa ne povestesti cum a fost. :)
    Bijuteriile pe care le-ai pregatit sunt foarte frumoase, sunt convinsa ca cea care le va cumpara se va bucura de ele.

    RăspundețiȘtergere
  11. Oana, aproape tot. s-a dat si colierul asta. mersi

    RăspundețiȘtergere
  12. el ultimo collar es precioso!!!!
    BESOS :D

    RăspundețiȘtergere
  13. cat va invidiez pentru targurile de acest gen! va asteptam si la Cj :*

    RăspundețiȘtergere