Print pants

22:39:00

Dragele mele, va imbratisez. Astazi am avut o zi tare agitata, am avut de alergat prin tot orasul . Si intrucat s-a anuntat zi calduroasa , am adoptat o tinuta comoda, casual. Am purtat pantaloni cu print , super comozi si frumosi. Am facut cateva poze intre drumuri, am oprit intamplator langa pod , pod ce se impodobea cu flori. Am fost curioasa si am intrebat oamenii care lucrau      acolo si mi-au spus '' Vanghelie se insoara''..
Aha , ati inteles si voi. Deci , am fost martora la pregatiri de nunta.


Bine , iata va arat si tinuta , sper sa va inspirati, indrazniti, purtati diverse printuri , se poarta , iesiti din anonimat. Si daca schimbi incaltamintea , de exemplu cu niste pantofi clasici cu toc[ rosii, nude] , aceasta tinuta s-ar potrivi  cu succes si pentru alte evenimente. Week -end minunat va doresc!!!









            Outfit: pants [H and M ] , blazer[ Motivi] , bag[ Benvenutti] , necklace[Fire de Murg]


You Might Also Like

34 comentarii

  1. Ha! Am si eu pantalonii astia de la H&M. Nu i-am purtat pana acum :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Toata imi placi! Mai ales accesoriile, my sickness :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Iulia, e timpul sa le porti, poate te inspira

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti foarte draguta ca de obicei, imi place tot!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mersi, Alice! Si eu sunt obsedata cu accesorii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Отличный образ, ДОК!Целую тебя!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumosii tai pantaloni in nuante de burgund! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. imi plac pantalonii!si pozele au iesit super :)




    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place combinatia de imprimeuri! Sic ca intotdeauna, draga mea Stella! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Eres muy bella y tienes mucho estilo. Me gusta tu pantalón. Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  11. Combini si porti piesele vestimentare si accesoriile cu o naturalete admirabila!
    Te admir si te felicit, Stella!

    Pupicei!
    Weekend relaxant iti doresc!:)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  12. Pantalonii ii are si o prietena de-a mea si i-am admirat si la ea! :) Imi place si colierul! :*

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  13. Pantalonii sunt integrati cu foarte mult bun gust, cred ca e printre cele mai reusite combinatii pe care le-am vazut pana acum! In general mereu vad tinute prea incarcate la asemenea gen de pantaloni, din cauza asta parca mi-am si format o antipatie fata de ei... Dar daca o sa mai tot vad asemenea tinute, poate ma incumet sa port si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  14. imi place colierul tau ffff mult. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Super outfit-ul! Ce bine se asorteaza posetuta cu pantalonasii.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. beautiful and fashionable necklace!
    Lenusik ♥ ♥ ♥ With love ♥ ♥ ♥ Velvetrose

    RăspundețiȘtergere
  17. Un outfit foarte frumos si lejer! Plicul e bestial:x

    RăspundețiȘtergere
  18. Esti suprerba!:) Weekend minunat si tie:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Стелла ,ты красотка! очень стильно и в тоже время элегантно! Когда-нибудь, когда я буду ближе будешь меня учить:)))
    П.С. прочитала список участников выставки, никто меня из них не впечатлил, стоит ли приезжать??? если приеду, то только в пятницу, чтобы без ребенка можно было спокойно походить. В любом случае я тебе позвоню в 20-х числах

    RăspundețiȘtergere
  20. Ты всегда так правильно и красиво расставляешь акценты - это просто дар! Даже обычный наряд всегда на тебе смотрится очаровательно за счет отлично подобранных аксессуаров! Стеллочка, восхищаюсь!
    Хороших выходных, дорогая! Целую!

    RăspundețiȘtergere
  21. Preciosos pantalones. Un outfit cómodo y casual, en el que te ves fantástica, como siempre.

    RăspundețiȘtergere
  22. Esti o femeie frumoasa si-mi place ca te ingrijesti:) Insa nu pot sa nu-ti marturisesc ca nu inteleg de ce alegi sa porti la asa tinute frumoase tocmai pantofi sport;)) am observat in mai multe postari asta:)

    RăspundețiȘtergere
  23. Love it! nici eu nu intelegeam ce cauta acele floricele acolo :)))

    RăspundețiȘtergere
  24. Oana, tocmai asta e idea, sa combinam. sport nu inseamna ca ai iesit de la camp.pup

    RăspundețiȘtergere
  25. Super combinatia cu Conversii! Imi place tare!

    RăspundețiȘtergere
  26. Foarte frumoasa tinuta!
    Am vazut si eu florile puse de muncitori, dar de fapt e o reclama la parfumul Only Imagine de la Avon :)
    Muncitorii au vrut doar sa glumeasca cu tine :)))

    RăspundețiȘtergere
  27. Vi prekrassni ! No cito u vas za fotograf ? Fotografii temnie, ne rezkie, rakurs nikakoi, nikakoi fantazii. Mmoi sovet Vam :
    Vozimite drugogo fotografa

    RăspundețiȘtergere
  28. Foarte mult imi place tinuta pe care ai adoptat-o ! :-*

    RăspundețiȘtergere