Miracle stuff - GlamGlow

08:16:00

GLAMGLOW® a fost creat si fondat de catre Glenn & Shannon Dellimore in exclusivitate pentru lumea Hollywoodului - teatru, film, muzica, fashion , pentru rezultate profesionale fabuloase . Creat pentru barbati si femei de toate varstele si de toate tipurile de ten , o creatie mandra a Californiei acum disponibila in 52 de tari . Si vestea cea buna - acum GlamGlow se gaseste in exclusivitate in Sephora !

GLAMGLOW - Beauty Award Winner , votat de revista ELLE ca marca inovatoare in domeniul frumusetii cu rezultate imediate ! 


Designed as a 10-minute professional ‘facial in a jar’ for behind-the-scenes use in Hollywood’s Entertainment, Music, Fashion & Award industries, for immediate camera- ready glowing skin. GLAMGLOW’s mud base is from the South of France Mediterranean Sea, home to glamorous Cannes, St. Tropez & Monaco. GLAMGLOW’s moisturizing collagen synthesis is for both men & women. Use a couple of times a week or simply when you need GLAM-tastic™ skin



-Lasa pielea imediat vizibil radianta si stralucitoare
-Activeaza sinteza de colagen
-Ofera exfolierea blanda
-Absoarbe impuritatile, micsoreaza vizibil porii
-Protejeaza de efectele radicalilor liberi
-Aspectul imediat - ten mai tanar, mai luminos

Masca se aplica intr-un strat subtire pe tenul curatat . In timpul ce se va usca , veti simti senzatia de strangere si usoare furnicaturi . Masca se indeparteaza dupa 10-15 minute cu apa, prin miscari circulare , pentru a permite exfolierea . Se utilizeaza de 2 ori pe saptamana .
Are un miros senzational , a ceai verde cu bergamota . Rezultatul imediat dupa indepartarea mastii- amazing! Contine roca vulcanica, argila marina din Franta , frunze de ceai verde . 
Superb produs , merita fiecare banut , oricum va ajunge mult timp pentru utilizari multiple . Pretul aproximativ 200 de lei, exclusiv in Sephora



You Might Also Like

17 comentarii

  1. Ce tare! Chiar pare glow-tastic!

    RăspundețiȘtergere

  2. Am auzit mult despre acest produs, nu am avut curjul de a incerca.
    Acum poate ca o sa incerc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce produs interesant, nu stiam de el!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am tot citit despre masca asta in ultimul timp si cred ca este geniala! Dar e scuuuuuuumpa ca naiba!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am avut si eu o mostra acum ceva timp insa nu imi amintesc sa imi fi placut asa de mult! Ma bucur ca pentru time a functionat :)
    www.101FashionStreet.com

    www.ABelle.ro


    RăspundețiȘtergere
  6. Pare un produs minunat, pe care chiar mi-as dori sa il incerc! Merci ca ai impartasit cu noi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte tentanta aceasta masca.
    Pacat ca atat de scumpa. ;))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce sa zic, nush daca face minuni, dar n-as da atatia bani pe ea, clar!
    Ma bucur ca tie iti place! Pupic!

    RăspundețiȘtergere
  9. am mai citit despre ea dar nu stiam ca se gaseste si in Romania. sa o folosesti sanatoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  10. da, da :) am auzit doar lucruri bune despre ea. Am sa incerc sa fac rost de o mostra sa vad daca e buna pt tenul meu. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. pare a fi un produs bun, m-ai facut curioasa
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  12. Suna bine. Deocamdata folosesc masti cu namol de la marea moarta sau mastile intens hidratante de la Nivea.

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place sa citesc noutati, uh dar nu pot face abstractie de pretul cu mult prea mare.

    About women and not only Blog

    RăspundețiȘtergere