Premiera in Romania - FILORGA PROFESSIONAL

09:01:00

Dragele mele , va invit sa cititi o postare dedicata procedurilor beauty , e ceva absolut nou si unic in tara noastra si sper sa va fie de folos . Dintre avantajele unui blogger de beauty se numara si testarea unor produse cosmetice , procedurilor de infrumusetare si bineinteles informarea corecta a cititorilor . Informarea e foarte importanta si cred cu tarie ca parerea unui beauty blogger conteaza foarte mult . Asadar , premiera in Romania! 

Egoclinic si Anna Skin Care au lansat  in Romania conceptul Filorga !
A nu se confunda cu produse Filorga gama farmaceutica!!!!
FILORGA [ laboratoires Filorga Paris ] - concept renumit la nivel mondial in domeniul medicinei estetice, un concept de terapie globala include mezoterapie faciala , fillere cu acid hialuronic , peeling facial cu acid glicolic si acum introduce cu mandrie un nou concept anti-imbatranire -SKIN PERFUSION !

 
FILORGA Professional Skin Perfusion combina  diverse tehnici anti-aging

-GLYCOPEEL - peelingul  stratului superior al epidermei , pielea devine infinit mai luminoasa si hidratata
-CRYOLIFT [ asa numit tratament starurilor]- crioterapia faciala cu efecte magice imediate - ten vizibil mai tanar , pielea mai elastica , mai luminoasa
-LIGHT THERAPY - luminoterapia bazata pe tehnologia LED , lumina rece patrunde direct in stratul epidermei si ofera pielii fermitate imediata si elasticitate .
SKIN PERFUSION - un tratament fabulos antiimbatranire , rejuvenarea  pielii cu efecte imediate

NCTF - ingredient cheie utilizat in mezoterapia si tratamentele Filorga reprezinta o formula unica foarte eficienta, ce asociaza 53+1 ingredienti activi: 12 vitamine, 23 aminoacizi, 6 minerale, 6 coenzyme, 5 acizi nucleici, 1 antioxidant + ACID HIALURONIC. Formula exclusiva NCTF este incapsulata in cronosfere, vectori microscopici care furnizeaza impregnarea optima si distributia la capacitate maxima a ingredientelor active incapsulate.
Dermocrioforeza activează microcirculatia si promovează astfel oxigenarea celulelor dermice.


Vrei sa arati cu 10 ani mai tanara?
Noi iti oferim solutia: Cryolift implementeaza fuziunea perfecta între acțiunea produselor de tratament de inalta performanta - SKIN PERFUSION - si efectul biostimulator al crioterapiei asociate cu terapia prin lumina LED, pentru rezultate vizibile chiar după primul tratament:
* lifting nechirurgical (fata, decolteu, bust, abdomen)
* drenaj limfatic
* cearcane
* tonus
* elasticitate * hidratare
* revitalizare
* tratament anti-age
* stralucire
* depigmentare
Acest concept este implementat in cele mai luxoase  si exclusiviste SPA din lume ,  doar cateva se afla in Paris , Monaco , Cannes [ toate vedetele festivalului de la Cannes au privilegiu de a efectua aceste tratamente chiar inaintea festivalului ] 
Si iata , conceptul FILORGA SKIN PERFUSION acum este si in Romania ! 

COORDONAREA SI PUNEREA IN PRACTICA A CONCEPTULUI SKIN-PERFUSION SI CRYOLIFT FILORGA ESTE REALIZATA DE ANA MARIA NEDELCU, SINGURUL ESTETICIAN TRAINER CERTIFICAT DE LABORATOARELE FILORGA PARIS PENTRU IMPLEMENTAREA ACESTOR TRATAMENTE IN ROMANIA.
,
Dragele mele , conceptul este absolut unic in Romania si acum puteti beneficia si voi de cele mai inalte tehnologii . Eu v-am mai scris despre  microdermabraziune.
V-am mai scris despre Anna Skin Care si despre tratamentele efectuate la clinica. V-am mai spus ca abordarea profesionista face diferenta si de asta depinde siguranta noastra . 
Acum aveti la indemana cele mai noi si performante tratamente .
SKIN PERFUSION FILORGA este un univers intreg de proceduri personalizate   cu un singur scop -imbunatatirea calitatii pielii . 
Foarte important de mentionat : pentru rezultate optime si mentinerea efectelor obtinute dupa proceduri in clinica , produse profesionale Filorga pot fi acizitionate pentru acasa exclusiv din clinica.
Eu am avut privilegiul sa incerc pentru prima data in Romania un tratament exclusivist -CRYOLIFT .
Trebuie sa mentionez din start , procedura este extrem de relaxanta . Am ajuns la clinica dupa o zi lunga de munca si eram foarte obosita . Dar dupa o ora relaxanta nu ma recunoasteam eu pe mine . 
-Mai intai s-a demachiat foarte bine tenul
-Apoi s-a aplicat acid glicolic cu un masaj usor 
- S-a aplicat serumul Filorga si s-a actionat aparatul CRYOLIFT 

Dermocrioforeza induce in mod direct vasoconstrictie. Prin reactie fiziologica, corpul exercita vasodilatare pentru a compensa racirea brusca a pielii. Aceasta succesiune rapida a vasoconstrictiei si vasodilatarii este numita vasomotricitate, fenomen ce permite distribuirea ingredientele active NCTF in straturile profunde ale pielii.
- La nivelul pielii am simtit masaj racoros foarte placut . 
Aceasta procedura nu are contraindicatii si femeile insarcinate pot beneficia de aceasta procedura in deplina siguranta! 
-Dupa Cryolift s-a trecut la luminoterapie  , o parte integrala a tratamentului. Patru tipuri de lumina stimuleaza diferite straturi ale pielii ,  productia de colagen si elastina , dar si  asociata foarte bine in tratamentele impotriva acneei , cicatriciilor , depigmentarii .


Stiti foarte bine ca eu niciodata nu ma abat de la o regula - impresia mea personala sincera .
Imediat dupa tratament am simtit pielea foarte odihnita si vizibil mai luminoasa  , parca as fi dormit 12 ore. siv
M-am simtit extraordinar de bine ,  am plecat cu un ten luminos si relaxant , absolut fara nicio roseata sau altceva deranjant .
Nu degeaba acest tratament sa recomanda ca tratamentul starurilor . Bineinteles , ca sa obtii rezultate optime si sa mentii pielea tanara e nevoie de consecventa , dar beneficiile clar sunt pe termen lung. Precizez inca odata , se pot achizitiona produse FILORGA din clinica pentru a mentine rezultate acasa . 
Fie ca esti mireasa , fie ca ai un eveniment sau pur si simplu vrei sa ai grija de tine si sa arati bine , acum Skin Perfusion Filorga e si pentru tine! Nu ezitati sa contactati clinica pentru orice intrebare . Va invit deasemenea sa dati like paginei oficiale pe FB ca sa fiti la curent cu toate noutatile si promotiile.

COORDONAREA SI PUNEREA IN PRACTICA A CONCEPTULUI SKIN-PERFUSION SI CRYOLIFT FILORGA ESTE REALIZATA DE ANA MARIA NEDELCU, SINGURUL ESTETICIAN TRAINER CERTIFICAT DE LABORATOARELE FILORGA PARIS PENTRU IMPLEMENTAREA ACESTOR TRATAMENTE IN ROMANIA.
                     Va multumesc, dragele mele, ca ati citit pana capat . Fiti frumoase mereu!
 




You Might Also Like

7 comentarii

  1. Ce rau ca nu locuiesc si eu in Bucuresti, dar nicio sansa in viitor daca sotul meu nu vrea :))

    RăspundețiȘtergere
  2. numai noutati ne arati, Stella! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca in sfarsit au inceput sa apara tehnologii noi,pe care ni le prezentati de fiecare data.va apreciez foarte mult,multumesc

    ana

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesant, am vizitat si siteul, cremele & co nu au un pret imposibil, nu arata cantitatea la ele in schimb.
    Multumim pt prezentare. pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. As incerca! Sunt foarte bine:D. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dap, toate tratamentele astea fac bine la ten. Din pacate sunt si costisitoare.

    Eu fac microdermabraziune dar procedeul nu este nici pe departe asa cum il descrieti dvs. Nu cred ca e bine facut. Eu l-am facut pe decolteu (pt cicatrici postacneice), ceva imbunatatiri vad, dar la dvs parca e altfel, mult mai complex.

    La dvs pe ten toate tratamentele facute au lasat urme.... in sensul bun al cuvantului. Cine va citeste de mult timp observa o imbunatatire evidenta a aspectului tenului.

    Mi-ar placea si interesa totodata sa aveti o postare schema/rezumat a tratamentelor efectuate - cele facute in mod constant, cele incercate/testate la invitatia saloanelor, etc. Cu detalii gen adresa, numar telefon.

    Mihaela I.

    RăspundețiȘtergere