From greek nature with love

20:32:00

APIVITA . Din 1979 Apivita a dezvolvat o filozofie unica in crearea produselor sale prin combinarea a trei elemente de baza : natura , eficacitatea si holistica . Apivita , un brand grecesc de produse cosmetice, a dezvoltat de-a lungul timpului peste 5000 de formule bazate pe materii prime naturale . Toate produsele au un continut de ingrediente naturale intre 80-100% .Ingredientele in principal sunt obtinute din 5500 de plante din natura greaca , combinate cu produse apicole pure si uleiuri esentiale organice .
Cu putin timp in urma am participat la lansarea noii gamei Apivita Wine Elixir . Noua gama Wine Elixir este destinata ingrijirii antirid si se bazeaza pe ingrediente precum resveratrol si lupin , ce stimuleaza productia de colagen . Aceste produse lupta chiar si cu cele mai profunde riduri si redau tenului fermitate .
Gama Apivita Wine Elixir  contine ulei pentru masaj facial , serum , crema de zi si de noapte , dar si crema pentru ochi si buze .


Cremele au o textura onctuoasa , nu au un miros pronuntat , sunt perfecte pentru vremea rece . Chiar daca cremele par la prima vedere grase , nu e chiar asa . Dupa ce sunt aplicate prin masaj usor facial , pielea nu ramane grasa . Sa simte hidratarea , pielea devine foarte moale , placuta la atingere.
Serumul are o textura mai fluida , ca orice serum , are concentratie mare de ingredienti activi si este foarte placut in utilizare . Il aplic in fiecare seara atat pe fata cat si pe gat si decolteu . Imi place textura , imi place cum arata tenul meu , imi place totul. Cred ca aceasta gama e perfecta mai ales pentru sezonul rece , ofera tot de ce avem nevoie.




Toate produsele Apivita se gasesc in farmaciile Sensiblu , unde impreuna cu consultantul puteti alege o crema potrivita tenului vostru. Este prima mea experienta cu produse Apivita , mi-au placut foarte mult si le recomand cu drag . Produse absolut naturale Apivita au doar plusuri ce se vor vedea pe propria noastra piele . Ati folosit vreun produs Apivita, fetelor?



You Might Also Like

15 comentarii

  1. Am folosit masca Apivita Royal Jelly care mi-a placut f mult si un sampon pt par vopsit destul de bunicel.

    RăspundețiȘtergere
  2. Intotdeauna m-au atras produsele lor, cred ca si ambalajul a avut o vina, dar pretul lor m-a cam tinut departe. Am vazut aceasta gama in farmaciile Sensiblu si au si o oferta la aceste produse :) :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte bune produsele de la Apivita. Mi-am cumparat un elixir pentru luminozitate ten si face minuni! Si ador mastile de ten in pliculete colorate. Sunt si haioase si foarte eficiente!

    RăspundețiȘtergere
  4. tare bine arata, nu am incercat inca nimic din gama nou, din cea veche da si imi plac tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. am auzit doar de bine despre aceste produse. sunt pregatita sa le incerc ;) pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am uitat de vopselele de par care la fel sunt bune( legat de luciu si culoare mai putin de acoperire par alb).

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu niciunul Stella, multumim pentru noutati! xo

    RăspundețiȘtergere
  8. De la Apivita am folosit sampon si balsam - cel pentru par uscat, cel energizant si cele pentru par vopsit. Imi place tareee mult parfumul dar de folosit indelungat pentru a vedea rezultate nu am folosit.
    Am mai folosit mostre lotiuni de corp si geluri de dus - nu m-au cucerit, nici parfumul si nici de hidratarea oferita.

    Folosesc frecvent balsamul de buze si imi place.
    Despre vopseaua Apivita am auzit numai pareri de bine iar despre creme, ce sa spun, ma tenteaza tare mult si cred ca-s calitative dar pretul m-a oprit sa le cumpar pana acum.


    Mihaela I.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am încercat niciun produs al acestui brand, dar sper că pentru toate e un timp! Toate cele bune, vă mulţumim! :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Am folosit sampoanele de la Apivita si pot sa ma declar fanul lor pentru ca pe langa mirosul care invaluia intreaga baie atunci cand imi spalam parul samponul ii dadea si un luciu aparte :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Nici eu nu am folosit inca vreun produs Apivita! Chiar sunt restanta!Pupici!

    RăspundețiȘtergere