New collection FLORMAR

10:40:00

Dragele , astazi vreau sa va prezint cateva produse din noua colectie FLORMAR , produse pe care le folosesc de ceva timp . V-am spus de nenumarate ori ca iubesc fdt Flormar Mat Touch - un fond de ten cu acoperire mare , dar care matifiaza si hidrateaza in acelasi timp , nu imi va lipsi niciodata!

Dar acum voi vorbi despre trei produse Flormar , ele fac parte din noua colectie Reborn  [apropo, ati vazut-o ?] - noul fond de ten Fusion Serum  , BB Cream compact si Double Radiance Primer [ highlighter] . Colectia mai cuprinde  un buretel aplicator si o pensula .


In primul rand vreau sa spun ca cu aceste trei produse putem crea machiaje superbe , la nivel profesional.
Fondul de ten Fusion Serum 
 Ambalajul este foarte elegant , din sticla si prevazut cu o pipeta . Pipeta usureaza mult aplicarea, intrucat asa cum reiese din denumire , acest fdt - serum are o textura fluida . NU contine parabeni si are SPF 20 .



Descrierea oficiala: this soft fluid instantly smoothes and rejuvenates skin and stays perfectly flawless over time. Infused with a vegetable -derived extract to preserve skin youthness and helps the skin recover its youthful resilience. Algae extract helps to hydrate and stimulate collagen and elastin to firm and tone the skin.
- Are o textura fluida
- Acoperire medie , lejera , uniformizeaza frumos culoarea tenului
- Destul de rezistent , cam 3-4 ore fara pudra
-Ofera un aspect  glowly , flawless face , parca arati mai tanara
-Netezeste ridurile fine , reda tenului aspect mai fresh
Culoarea mea este SF 01 , este un beige perfect
Flormar nu se dezminte , asa cum mi-a placut mult fdt Mat Touch , asa mi-a placut si acesta, chiar daca are cu totul alta textura . Cred ca e perfect pentru aceasta perioada , cand avem nevoie de machiaje mai lejere.
Tenul se simte foarte confortabil , fin. Mare plus ca nu contine parabeni si are SPF .REcomand cu drag, merita!
Double Radiance Primer Highlighter 




In primul rand, sa ne lamurim, ce este highlighter . Este un produs ce evidentiaza relieful fetei  , subliniaza , ofera aspect de prospetime si stralucire . De obicei se aplica pe partile proeminente a fetei- nas, barbie, pometi , conturul buzelor .
Chiar daca majoritatea ne dorim un aspect mat al tenului, de multe ori obtinem '' o fata plata '' , fara viata.
Highlighterul vine in ajutorul nostru- adauga reflexii de lumina , ofera un aspect fresh, mai tineresc, mascheaza semnele de oboseala .
Highlighterul e un produs slab pigmentat [ poate fi in nuante aurii, beige, roz, argintiu] , asa ca nu influenteaza culoarea pielii , doar ii reda efecte de stralucire .
Orice make-up artist foloseste highlighterul , dar si orice femeie de rand poate folosi cu succes acest produs magic. Doar sa respectam o regula simpla- moderatia , altfel riscam sa aratam ca o clatita.
Deci, sa ne evidentiem frumusetea naturala, aplicam highlighterul in cantitati mici pe pometi , nas[ nu pe varf],
zona sprancenelor[ nu in centrul fruntii] , linia cupidonului a buzei superioare .
Acest highlighter este superb, are o textura lichida cremoasa , nuanta de beige auriu , cu ajutorul lui poti obtine usor efecte despre care am vorbit mai sus !
Si al treilea produs incercat
BB Cream compact 
Cand l-am deschis prima oara, mi-a dat emotii nuanta lui , mult prea inchisa . Dar...
Surpriza a fost foarte placuta cand totusi am hotarat sa-l folosesc. Trebuia sa- l incerc, sa vad ce textura are si ce face, chiar daca nuanta m-a speriat de la inceput.
Observati in poza un strat superior mai inchis? Asta era doar de suprafata . Nuanta de baza este cat se poate de naturala si se adapteaza perfect culorii pielii . Ambalajul e foarte solid, nu riscati sa ramaneti cu capacul in mana, totul e foarte bine realizat . Contine si un buretel pe dedesubt , chiar pe el il folosesc pentru aplicare.
Textura e cremoasa, un fel de fond de ten compact , nu e deloc grasa . Uniformiseaza foarte frumos nuanta tenului, are acoperire buna , se adapteaza . Merge foarte bine pentru un machiaj rapid, se aplica usor si rapid, dar si ofera un aspect frumos . L-am purtat sub masca la servici si s-a comportat exemplar, nu a disparut de pe fata , a rezistat foarte bine si aveam aspect foarte frumos. Nu evidentiaza porii!!!

           Ca si concluzie , mi-a placut foarte mult aceste produse, chiar m-au surprins placut!
              Voi ati incercat ceva din noua colectie? Ce produse favorite FLORMAR aveti?
                 P.S . Revin cu impresii despre produse skin care Flormar . Va imbratisez!






You Might Also Like

16 comentarii

  1. sunt foarte bune produsele Flormar, iar raportul calitate pret le face de nerefuzat :*

    RăspundețiȘtergere
  2. asa e, Petty. calitatea e foarte buna.mersi

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt asa de tentante aceste produse :) Multumesc pentru review :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ma tenteaza rau bb cremul, mersi pentru review. sa trec pe la ei la stand.

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare interesantă ideea recipientului în care vine fondul de ten, iar acea pipetă chiar îi dă un farmec aparte ♥
    Superbă nuanţa highlighter-ului, dar şi cantitatea e mai mult decât generoasă ♥
    Sper să le găsim curând şi online :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. shi eu le-am primit,urmeaza sa le fac shi eu un review,shi am facut deja shi un machiaj cu ele,imi plac tare mult

    RăspundețiȘtergere
  7. Great post dear...lovely pics..:-)
    ...Thx for sharing..:-) kisses

    RăspundețiȘtergere
  8. Hola..que buenos productos..la base parece ser re buena
    beijos e boa semana
    www.cosasde-ladydiva.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Doamne, cat imi plac noile colectii! Arata minunat!
    http://zambetdeinger.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place cum arata designul la toate :D Eu sunt mare fan al ojelor Flormar! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce ambalaj interesant are fond-ul de ten! N-am mai vazut!
    Interesante produsele, abia astept sa le incerc si eu! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ambalajul fdtului imi aduce aminte de un MAC mai vechi.
    Imi place Flormar, sunt multe produse bune si accesibile ca pret. Highlitherul arata tare frumos pe mana!

    RăspundețiȘtergere
  13. pe mine m-ai convins cu aceste cosmetice!

    RăspundețiȘtergere