Nioxin DiaBoost

15:49:00

     Va prezint un produs pentru ingrijirea parului absolut fabulos! Daca nu ma credeti, incercati!
Nioxin DiaBoost - tratament  unic pentru par  care ofera rezultatul dupa prima aplicare!



DIAMETRU MAI MARE, VOLUM MAI MARE

DiaBoost™ este un tratament intensiv leave-in care mărește diametrul fiecărui fir de păr oferind un aspect mai voluminos ca și cum ar avea în plus 11000 fire. Efectele se vor putea observa dupa prima aplicare.  Folosit zilnic, cu regularitate, ofera părului protecție suplimentară împotriva ruperii, creandu-i premisele  de a crește lung. DiaBoost™ pătrunde în firul de păr și îl face mai flexibil și mai ușor de coafat, fără să îl încarce sau să devină uleios sau lipicios.
Acesta se aplică pe părul umed, proaspăt spălat, astfel încât poate fi aranjat după dorință.


DiaBoost™ conține noua tehnologie HTX™, un complex inovator ce combină Cafeina, Panthenolul și Niacinamida. Cafeina îmbunătățește hidratarea scalpului, ceea ce înseamnă un stratum corneum (stratul exterior al scalpului) mai sănătos. Panthenolul pătrunde în cortexul părului dându-i mai multă rezistență și hidratare. Niacinamida îmbunătățeste bariera protectoare a pielii capului, dar și textura și tonusul. NIOXIN folosește aceste trei ingrediente pentru a mări diametrul părului, ceea ce face din DiaBoost™ un produs unic.

DiaBoost™ desăvârșește portofoliul de produse NIOXIN și poate fi folosit alături de unul dintre sisteme pentru rezultate extraordinare. Iata ce declara dermatologul Dr. Bianca Maria Piraccini de la Universitatea Bologna, Italy: “Cercetările publicate certifică faptul că tehnologia din formula NIOXIN DiaBoost™ oferă o mărire semnificativă și măsurabilă a diametrului fiecărui fir de păr. În concluzie, pentru toată lumea care este îngrijorată de subțierea și căderea părului, acesta este un produs minunat.”
 Disponibil in saloane selectate la un pret aproximativ 140 de lei. Merita, e uimitor!

You Might Also Like

10 comentarii

  1. Beautiful post, really interesting!Many kisses! Have a great weekend!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si culmea, chiar urmaream sa-mi cumpar ceva de la Nioxin si tot ezitam :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu cum e Nioxinul in general dar Strivectinul ala pt ochi- a fost COMOARA.
    O sa-mi mai cumpar.Rar vad asa rezultatele folosind un produs - in cateva zile

    RăspundețiȘtergere
  4. fetelor, chiar e genial. nu spun aiurea, l-am folosit

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow, ce bine suna! Chiar am sa ma interesez de el. Mersi pentru postare, o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt sigura ca este produsul perfect pentru multe femei! Nu si pentru mine :)) Mereu ma chinui sa reduc din volumul parului! Am parul extrem de des, creste cu viteza luminii si probabil ca daca as folosi un produs care sa sporeasca aceste lucruri nu ar fi tocmai bine pentru mine :)) Dar am prietene carora cred ca le-ar fi extrem de bun :D :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow! Mereu caut produse pt volum si un pachet Nioxin (despre care am auzit ca au produse foarte bune) chiar am vrut sa imi cumpar de cateva ori dar mereu am lasat-o balta.

    Chiar vreau sa-l cumpar. Bine ca am aflat de el!


    Mihaela I.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca este minunat! eu am destul volum, chiar destul, il franjurez chiar sa stea mai bine!




    RăspundețiȘtergere
  9. De asta ziceai, asa deci! E cam scumput, o sa-l iau totusi in considerare, dar nu acum. Chiar sper sa faca ce promite ...

    RăspundețiȘtergere