SVR Hydraliane / Optimashop.ro

09:42:00

             Fetele dragi, Laboratoarele SVR lanseaza noua gama Hydraliane !
Noua gama SVR Hydraliane este alcatuita din doua creme hidratante de zi, cu texturi adaptate atat tipurilor de ten uscate/cu tendinta atopica cat si celor mixte, si din doua creme BB in variantele Light si Medium. 
Preturi SVR Hydraliane:
SVR Hydraliane Lejere – 45 lei
SVR Hydraliane Riche – 45 lei
SVR Hydraliane BB Creme - 45 lei
Produsele din gama SVR Hydraliane sunt distribuite in Romania de Optima Derma Line si sunt disponibile atat in farmacii, cat si in magazinul online www.optimashop.ro.  
Actul hidratarii are in vedere imbunatatirea calitatii epidermei, iar Laboratoarele SVR au reusit sa puna la punct nu doar o gama de produse cu rol emolient si calmant, ci un adevarat concentrat de frumusete, capabil sa reproduca functiile naturale de hidratare ale pielii: prima apa fizio-adaptata ce asigura o hidratare continua pe tot parcursul zilei. Secretul SVR Hydraliane, consta in formula unica bazata pe un procent ridicat – 60% - de apa complet isotonica din punct de vedere fiziologic, de o puritate absoluta (provine de la izvoarele termale Plateau de Langres din regiunea franceza Cote d'Or) si de 100 de ori mai concentrata in oligo-elemente esentiale pielii (magneziu, zinc, mangan) fata de apele termale clasice.

You Might Also Like

5 comentarii

  1. Nu am incercat pana acum produse de la acest brand dar sunt foarte tentante :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar am nevoie de super hidratare!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesting beauty products.We keep in touch. xx

    RăspundețiȘtergere
  4. Am folosit apa micelara,am luat-o din farmacie,scumputa,dar mi-a placut.Cred ca am facut si review,pupicei

    RăspundețiȘtergere