KEUNE / review

10:03:00

Dragele mele , revin cu o postare despre produse pentru par KEUNE . Mai tineti minte masca Keune , despre care tot am scris? Am spus si repet ca este geniala! Probabil e cea mai buna masca pentru par folosita de mine .
Acum, dupa cum puteti vedea , s-a schimbat ambalajul ,dar e acelasi produs minunat .Un tratament adevarat!
Ce poti sa scri despre o masca? Cred ca nu conteaza ambalajul [dar in cazul acesta avem un ambalaj elegant si comod] , conteaza sa functioneze si sa faca tot ce promite .
Ce promite acest produs?



- Complete system to ensure the best possible result
- Silk Protein protects the hair during the rebonding process and gives a shiny result
- Cationactive Phyto Keratin (K+) restores the natural hair structures for softer and stronger hair
- Keravis, a hair strengthening complex, strengthens the outer layer of the hair and provides an encapsulating effect to protect the surface.
- Wheat micro proteins give extra strength and structure to the hair from within.
- Leaves the hair soft, shiny and easy to detangle

Straightens coarse and strong curly hair, leaving it smooth and manageable.

It is not recommendable to use on color, bleached or permed hair, but can be used on all other types of natural hair. Keune Sleek ‘n Shine Rebonding Treatment is especially suitable for thick and hard to
straighten hair. 


Da, este absolutely amazing! Nici nu stiu cum sa descriu efectele, dar parul arata extraordinar, este viu, matasos , nu se ingrasa repede , este usor de coafat .. este superb! Daca aveti par deteriorat ,uscat sau pur si simplu puteti sa-l folositi ca si profilaxie , il recomand      din tot sufletul !!! Incercati neaparat!
Un alt produs , despre care vreau sa va povestesc , este brilliant gloss spray - un spray pentru stralucirea parului . Nu este un fixativ, nu fixeaza parul, este      doar un spray pentru stralucire. Ca o etapa finala de coafare,  adaugati doua-trei pufuri pe suprafata parului si parul     va arata minunat. In plus, are si un SPF 10
Absolutely in love!!
Sincer, iubesc produsele KEUNE ,pentru ca intradevar respecta promisiunea!


You Might Also Like

8 comentarii

  1. Eu am avut ocazia sa folosesc vopseaua de par Keune si am fost foarte multumita. As fi curioasa sa incerc si masca :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am apucat sa testez inca masca dar am ochit-o de foarte mult timp! Intr-adevar produsele Keune sunt minunate <3 Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Really interesting...thx for sharing Stella!
    kisses

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau si eu sa incerc produse de la acest brand...sunt curioasa de efectele pe care promit ca le ofera parului! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Le vreau pe amandoua, m-ai convins! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte interesant! Nu am incercat nimic Keune! Pup!

    RăspundețiȘtergere