ZIAJA / Cleansing gel

11:43:00

Pana acum de curand nu stiam aproape nimic despre ZIAJA , un brand de cosmetice cu origini poloneze . Da, am auzit ceva, am mai citit pareri, dar ma bucur ca l-am descoperit personal .
ZIAJA a fost fondata in 1989 de catre farmacisti Alexandra si Zenon Ziaja in Gdansk, Polonia . Acum, dupa 25 de ani , este cel mai mare brand de ingrijire din Polonia si este prezent in foarte multe tari
Filosofia  ZIAJA este cat se poate de simpla, dar valoroasa - a oferi produse de cea mai buna calitate cu ingrediente naturale si la preturi foarte competetive.
Niciun produs ZIAJA nu este testat pe animale! Exista o gama foarte variata pentru ingrijirea tenului, corpului, pentru baie ,par ,pentru copii , dar si gama ZIAJA Med .
Astazi vreau sa va povestesc despre un produs pe care il folosesc deja de doua saptamani si anume ...
                                         MANUCA TREE PURIFYING CLEANSING GEL 



Ingredientul principal- extract de frunze de manuka . Arbore de manuka- un copac vesnic verde originar din Noua Zelanda ,mai are si o denumire comuna Tea tree. Are proprietati antiinflamatorii si antibacteriene
Recipientul are 200 ml , cu pompita. E destinat tenului cu probleme acneice , mixt sau gras. Tenul meu e mixt si mi s-a potrivit perfect.  Este foarte usor de folosind , una sau doua pompite sunt indeajuns pentru spalarea fetei.

Are un miros foarte placut, suav. Curata bine fata, o simt  foarte neteda si curata ,dar in acelasi timp nu o usuca,pielea se simte fina si moale . Am observat ca reduce semnificativ roseata si mici inflamatii . Sincer,o placere. Nu irita ochii, daca cumva mai nimereste spuma aproape de ochi.  Functioneaza perfect impreuna cu Clarisonic . Pretul e absolut incantator, vreo 20 de lei . Din aceasta gama fac parte mai multe produse - creme de zi si noapte si peeling paste.
Cred ca s-ar potrivi de minune si persoanelor cu reale probleme ale tenului . Toate produsele le gasiti in farmacii 
Revin cu alte review-uri la produse ZIAJA .

You Might Also Like

9 comentarii

  1. In afara de farmacia Tei, unde mai gasesc produsele lor in Bucuresti? Le tot caud dar nu le vad pe nicaieri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu le-am descoperit de curand si-mi plac tare,am si eu un review pregatit.Gelul asta de curatare cred ca o sa-i placa tenului meu :))),te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. le aveam pe lista si uite ca nu stiam ca sunt in farmacii, mercic!

    RăspundețiȘtergere
  4. da, le-am vazut in farmacii ,dar nu stiam despre ce e vorba . multumesc pentru informatii, mere utile! Mihaela P

    RăspundețiȘtergere
  5. Il am si eu, dar nu am apucat sa il incerc :)
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Great post and amazing pictures :)...thx for sharing! kisses

    RăspundețiȘtergere
  7. Le-am vazut si la un magazin naturist pe Str. Lipscani, Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  8. Ador produsele lor. Acest gel il am si eu si curata foarte bine tenul. A fost la pachet cu crema de fata tot Manuka tree cu factor de protectie 10. Am noroc ca farmacia unde au produse Ziaja este chiar in cartierul meu. Veronica

    RăspundețiȘtergere