Rowenta beauty / Style Me Up

19:47:00

Fetele dragi, cunoasteti cel mai nou trend in hairstyling?  Simplu! Devino propriu tau stilist si creaza coafurile preferate acasa! Da, e posibil. Cu periile rotative ROWENTA poti sa te bucuri de un styling profesional, usor de obtinut, chiar la tine acasa.
      Va prezint peria rotativa Rowenta Brush Activ Nano Smart - cea mai noua inovatie Rowenta.


Pot s-o descriu scurt : eficienta intr-un design minimalist. Avand un flux de aer puternic si o distributie optimizata a aerului pe toata suprafata periei, acest aparat sau beauty gadget usuca si stilizeaza parul in acelasi timp. Poti sa obtii un look de invidiat, ca la coafor.
Si toate acestea intr-un design compact,pentru o cat mai mare usurinta in folosire. Peria are buton pentru schimbarea rotatiei, rotatie automata, generator de ioni, 2 perii de 5 cm si 3 cm, o husa frumoasa.
Daca cumperi orice perie rotativa Rowenta Brush Activ pana la 31 decembrie 2016, inscrie bonul pe www.salonulfetelor.ro si poti castiga unul din 22 de vouchere de cumparaturi de 500 lei sau marele premiu un iPhone7 si un selfie stick .
                  Bucurati-va de cea mai avansata tehnologie Rowenta, fiti mereu frumoase!










You Might Also Like

7 comentarii

  1. Nici acum nu m-am invrednicit sa-mi iau o perie rotativa. S-o folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Excellent post (as always)!Thank you very much :) kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. O am si eu, imi place foarte mult, e usor de utilizat si esti gata rapid. :) Pupici!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Mereu mi-am dorit o perie rotativa, nu stiu daca m-as descurca cu ea dar a ramas pe lista de dorinte. Multumim pentru recomandare! :*

    RăspundețiȘtergere