Moisture Bomb ! In only 15 minutes!

12:26:00


Ritualul meu de ingrijire presupune si folosirea diverselor masti faciale, fie home made sau cumparate. Dar de 2 ori pe saptamana e un moment de relaxare, chiar un prilej  de a oferi pielii un plus de hidratare si rasfat.
GARNIER ofera acum tuturor femeilor o tehnologie avansata de ingrijire a tenului, un boost de hidratare, revitalizare, energizare.
             Trei masti superhidratante, echivalentul unei saptamani de hidratare, in doar 15 minute!
MOISTURE+ Aqua Bomb cu acid hyaluronic si serum hidratant
MOISTURE + Comfort cu infuzie de extract de musetel
MOISTURE + Freshness cu extract de ceai verde
Se aplica foarte usor, tot ce trebuie sa faceti e sa aplicati masca cu partea alba pe piele si sa va relaxati 15 minute.
Orice masca ati alege, tenul vostru va beneficia de super hidratare si chiar face minuni!



You Might Also Like

12 comentarii

  1. Am incercat masca MOISTURE + Aqua Bomb si mi-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu le-am incercat pe acestea, dar in ultimul timp am ajuns sa folosesc si eu mai des masti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Au aparut si in magazine aceste masti? Par a fi ceva musai de incercat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia astept sa le incerc si eu, era cat pe ce sa imi cumpar una astazi, dar as vrea sa mi le iau pe toate trei asa ca mai astept putin.

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar nu am încercat încă măștile de la Garnier. Merci de pont!

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesting post, thank you for sharing :-) kisses

    RăspundețiȘtergere
  7. Le-am vazut si eu, dar inca nu le-am dat o sansa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Le-am tot vazut in ultimul timp, cred ca sunt tare faine, un adevarat rasfat!

    RăspundețiȘtergere
  9. am vazut si eu mastile prin magazine. parca le-as incerca, imi par foarte faine

    RăspundețiȘtergere
  10. Interesant, sunt curioasa sa le incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  11. aplicare, relaxare, hidratare! vreau neaparat!!!

    RăspundețiȘtergere