AMWAY Exact Fit Longwear Foundation

10:30:00

           Vreau sa va prezint un produs care imi place mult de tot si ma bucur ca l-am descoperit.
AMWAY EXACT FIT LOGWEAR FOUNDATION - fond de ten rezistent ce a fost lansat anul trecut, dar eu acum am aflat de el.  Si nu stiu cum sa spun ca sa ma intelegeti, dar.... probabil e cel mai bun din ce am incercat pana acum. Este WOW din toate punctele de vedere.
O sa va zic un pic si de ambalaj, asa trebuie, este un ambalaj luxos, are pompita, totul e foarte elegant. Are SPF 15 si 30 de ml, 10 nuante disponibile.



Prin complexul inedit de ingrediente și formula inovatoare, fondul de ten ARTISTRY EXACT FIT Longwear Foundation conferă pielii un aspect fin și catifelat, cu o acoperire mată, plină de naturalețe, care asigură rezistență îndelungată de până la 24 de ore. În condiții de căldură, umiditate și activitate intensă, tenul își păstrează nuanța datorită formulei speciale ce asigură o acoperire perfectă și de lungă durată.
nuanta mea este natural L2N2

Noua formulă conține complexul ARTISTRY EXACT FIT de perle tahitiene și prisme optice, care redau tenului o finisare naturală lipsită de luciu, un ten impecabil și un machiaj de durată.
Noul produs de la Amway acoperă perfect imperfecţiunile, protejează, matifiază şi oferă pielii un aspect neted şi mătăsos, fiind potrivit pentru toate tipurile de ten.  Mai mult, oferă protecție împotriva razelor ultraviolete prin factorul SPF15 UVB/ UVA.
De ce spun WOW ?! Pentru ca asa e. 

Fondul de ten are acoperire mare, acopera tot, catifeleaza tenul, uniformizeaza perfect, dar arata foarte natural! Si e foarte rezistent. Cu toate mastile mele peste fata toata ziua, rezista! Si am spus, arata natural si impecabil.  Textura lui este cremoasa si se intinde usor pe fata.
Cred ca merge foarte bine folosit zi de zi, dar mai ales la ocazii/nunti,petreceri, etc. M-a impresionat mult! 
                           Cine l-a folosit vreodata sau cine vrea sa-l incerce? 
Daca doriti sa incercati orice de la Amway,puteti sa-mi scrieti pe mail. Va imbratisez, fiti frumoase!

You Might Also Like

3 comentarii