#Makeupoftheday / Review

19:01:00

Ati vazut poza asta pe INSTAGRAM, da? V-am promis ca revin cu un review. Hai sa incepem.
Si incepem cu MAC Strobe Cream Hydratant Lumineux - un produs nou pentru mine, dar pe care am vrut demult sa-l incerc.
In aceasta gama exista 5 nuante, eu am ales pinklite [ original strobe cream], mi se potriveste cel mai bine.


Este o crema hidratanta care ofera luminozitate tenului, contine particule iridescente. Functioneaza excelent ca o baza de machiaj! Sincer, m-am indragostit de acest produs si acum il folosesc zilnic .
Chiar daca contine particole iridescente si aparent e stralucitor, nu e chiar asa. Hidrateaza foarte bine pielea, ofera un aspect luminos si radiant. Fata nu straluceste! Fondul de ten rezista mult mai bine cu strobe cream!

Sa trecem la fondul de ten SHISEIDO Synchro Skin Lasting Liquid Foundation SPF 20 - un fond de ten nou pentru mine, dar ravnit de mult timp.
Nici nu stiu ce sa scriu aici, pentru ca pur si simplu il iubesc!



A smart, oil-free, long-lasting foundation that beautifully enhances your complexion. Maintains skin’s clarity while preventing shine, creasing and fading all day long. Flawlessly undetectable like it belongs to your skin, this innovative formula with medium, buildable coverage and a modern matte, natural finish feels uniquely airy and silky on skin.

Exact asa! Un produs genial, care arata minunat pe ten. E extrem de lichid, dar  uniformizeaza frumos tenul, acopera tot, ofera un aspect mat, dar natural. E ca un voal isesizabil, dar care arata minunat. Rezista bine, ce sa mai.... foarte bun si ma bucur ca l-am luat. Cred ca se va potrivi tuturor tipurilor de ten. Incercati! Aveti dreptul sa incercati orice produs in magazinele Douglas sau Sephora, etc. Cereti mostre sau rugati sa va puna un pic de produs intr-un recipient mic ca sa-l testati acasa.

Pudra  compacta MAC Mineralize Skinfinish Natural - nu e un produs nou, o recumpar mereu in ultimii doi ani. Din pacate, nicio alta pudra [ si am incercat...] nu mi se potriveste acum. Este o pudra minerala care ofera si un pic de acoperire,uniformizare, matifiaza, dar in acelasi timp nu usuca si ofera tenului un aspect sanatos, glowly. The best!

MAYBELLINE Brow Precise Micro Pencil - un produs recent lansat, mi l-am luat in nuanta blonde. Un creion minunat, cu nimic mai prejos decat faimosul creion de la ABH, chiar mai bun.

Mascara LÓREAL Baby Roll - geniala! De cand am luat-o, cam de vreo luna si ceva, nu mai vreau altceva. Volum, mega volum, curbare, alungire! Atat.

MAYBELLINE Eyestudio Colortattoo cream eye shadow [ nuanta inked in pink]. In general imi plac farduri cremoase si acest produs imi place mult. Nu ai nevoie de un alt fard, il aplici cu degetul, rezista toata ziua, accentuaza privirea, oferind un look fresh . Love it!

Fard de obraz cremos THE BODY SHOP - pentru un look fresh, glowly, luminos. Se aplica usor, rezista bine. Foarte frumos!

Si terminam cu MAX FACTOR Lipfinity Lipstick. Sincer, nu stiu ce nuanta e, nu scrie pe el, o culoare naturala de roz. Un ruj foarte frumos, cremos, hidratant, rezista destul de bine. Imi place cum arata pe buze.
                     Ati incercat vreun produs din lista mea? Va face ceva cu ochiul?





You Might Also Like

2 comentarii

  1. shiseido imi face cu ochiul , este un brand pe care il iubesc . am avut cateva creme de la ei :) si rujuri de la max factor am avut ..si pudra lor e minunata !!

    RăspundețiȘtergere
  2. mega volume acela suna tare bine!

    RăspundețiȘtergere