KUKLA Collection / Blue Skirt

10:28:00

O noua piesa din colectia mea cu Pety - Fusta albastra. Ce mult imi place culoarea asta! Dar si fusta in sine, croiala, versatilitatea...
Vrei s-o porti cu tocuri? Nicio problema, sa asorteaza perfect. Si numai in sezonul cald, daca tot vine toamna, aceasta fusta poate fi purtata cu botine sau pantofi. Eu am iesit la plimbare, asa ca nici vorba de tocuri. Stiti unde o puteti comanda, deocamdata pe pagina de FB Fashion Doctor prin mesaj privat.
Enjoy my outfit! Sa fie cu inspiratie!







You Might Also Like

8 comentarii

  1. Foarte draguta, albastrul e superb :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Gorgeous! You look lovely dear!
    целую

    RăspundețiȘtergere
  3. Стеллочка, какой классный образ! Такое гармоничное сочетание романтики и спорта!😍

    http://marylyl.blogspot.ru

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place mult combinatia asta usor sporty! <3

    RăspundețiȘtergere
  5. fantastic girl! big hug! Peter

    RăspundețiȘtergere
  6. adorabila, iubesc aceasta culoare! si iti vine tare bine, ca tot ce porti, de altfel!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte faina fusta, felicitari pentru colectie.

    RăspundețiȘtergere