Workshop Christmas Party at K’dor Flowers !

15:51:00

Saptamana trecuta am avut un workshop foarte frumos. Intr-o florarie de vis pe care am descoperit-o recent - K'DOR FLOWERS.

Alaturi de vedete precum Cosmina Pasarin si Giulia am creat aranjamente florale, fiecare dupa inspiratie.




Floraria K'DOR FLOWERS se afla pe Calea Dorobantilor nr 109 si este o adevarata oaza de cele mai frumoase flori.
Floristul Gabriel Tomus, omul care se afla in spatele acestui business, a fost alaturi de noi si ne-a explicat cum se face un aranjament floral si ce flori se potrivesc intre ele . A fost tare interesant, am creat si eu aranjamentul meu, primul de altfel.
Floraria are mereu flori proaspete si v-am spus, cele mai frumoase. Buchete sau aranjamente florale se pot crea la comanda si telefonic - 0744335303.



Acum ca se apropie cea mai frumoasa perioada a anului, aranjamentele florale sunt si mai festive, ce pot infrumuseta orice casa.
Dar cand vorbim de flori,parerea mea e ca vorbim despre femeie. Nu uitati, dragi domni, sa daruiti fara niciun motiv femeii de langa voi un buchet de flori, veti primi inzecit inapoi pe plan emotional.
Asadar, buchete sau aranjamente florale, oricand si oriunde, cu motiv sau fara - K'DOR FLOWERS




 

You Might Also Like

1 comentarii