LÓreal Paris / My favorite products

18:21:00

Cred ca toate iubim LÓreal , macar un produs se afla printre favorite noastre, nu e asa? Apropo, ce produs LÓreal va place cel mai mult?
Eu nu m-am limitat la un produs,pentru ca foarte multe imi plac.  As vrea sa incep cu produse pentru par , nu le-am inclus in poze , dar va spun cateva cuvinte. Cred ca de vreo trei ani ma vopsesc cu LÓreal Casting
[ blond perlat] . De cand am renuntat la blondul acela galben , cu aceasta vopsea am obtinut o culoare superba de blond natural ,in plus, parul arata mult ,mult mai bine , pentru ca vopseaua nu contine amoniac si balsamul din dotare face minuni. Acum m-am vopsit la Cristina , tot cu o nuanta apropiata si vreau sa incerc si noul trend LÓreal #bronde , cred ca ar merge frumos cateva suvite .V-am aratat si pe Instagram si am scris despre vopsea si noua gama pentru ingrijirea a parului Elseve Nutri-Gloss Luminizer ,
care imi place de mor! Lasa parul atat de frumos si matasos!!! Asa ca folositi cu incredere!
                         Astazi va arat cateva produse LÓreal , care se afla printre favoritele mele .


                   Despre toate produse am scris review-uri, cautati pe blog folosind cuvantul loreal
O sa incep cu crema pentru ochi Revitalift , pe care o aplic obligatoriu in fiecare dimineata inainte de makeup. Crema are un aplicator interesant gen''fier de calcat'' , de calcat ridurile. Datorita aplicatorului se obtine un efect racoritor , crema are o textura usoara , intra repede in piele , netezeste zona ochilor . Imi place tare mult!
Puteti vedea in imagine si o baza de machiaj Skin Perfector[ nu se gaseste la noi , o gasiti prin Europa] - o baza siliconata , tip blur, care netezeste porii extraordinar. Si nu usuca tenul! Este o baza de machiaj faimoasa, am citit mult despre ea. Daca o gasiti, luati-o!

Despre fondul de ten Accord Parfait am scris pe blog si am povestit pe YouTube. Recunosc, nu mi-a placut de la inceput , mi se parea ca nu face nimic. Pana intr-o zi cand l-am aplicat cu pensula. De aici totul s-a schimbat . De multe ori nu ne place un produs, dar va recomand sa incercati sa-i mai dati o sansa, sa incercati sa-l aplicati in diferite moduri si s-ar putea sa va schimbe parerea. Asa cum a fost la mine. Acum il iubesc tare mult, sincer! Are acoperire medie si ofera un aspect natural, sanatos tenului. Varianta noua si cea veche sunt aproximativ la fel.

Mascara... Fara mascara nu pot trai, asa cum fara fond de ten! Chestia e ca nu stiu ce si cum face LÓreal, dar orice mascara a lor e fabuloasa! Imi plac gene lungi si voluminoase si cu acestea nu dau gres niciodata. Din cele trei cel mai mare volum face Feline .
Si cum in machiajul meu zilnic nu lipseste eyeliner- iata doua variante. Un creion eyeliner retractabil super-liner mat matic[ deep violet] si gel eye liner Intenza[ pure black] cu o pensula in dotare.
Ambele variante sunt foarte usor de folosit, dar depinde ce preferati. Pentru mine nu e nicio corvoada,imi place sa am ''ochi de pisica'' si in functie de inspiratie, aleg creionul sau gel .
Oja ? Niciodata fara oja! Nu tin minte si cred ca nu a fost niciodata , cand nu am avut o manichiura facuta. Culorile mele preferate pentru unghii acum sunt nuante de rosu, iar aceasta oja burgundy este my must have.
Pentru buze ,tot in functie de inspiratie, vremea de afara sau alte idei din capul meu, aleg un ruj sau gloss.


Rujul Color Riche [Eva's delicate rose] are o nuanta atat de frumoasa si suava .. perfect purtabila zi de zi si nu numai . Are textura mata , destul de rezistent . Acest ruj, surprinzator, imi ofera multa incredere.
Jumbo-lipstick Glam Shein [ nu se gaseste la noi] are textura unui gloss , hidrateaza foarte bine buzele si arata foarte ''suculent'' .
Imi place sa ma machiez si asa cum am spus, imi face chiar placere. Nu inteleg femeile care nu se machiaza deloc , este un gest feminin, cochet , machiajul ne subliniaza frumusetea si da, ofera mai multa incredere.
                                                       Ce produse LÓreal preferate aveti?


You Might Also Like

6 comentarii

  1. si eu vreau sa incerc bronde :)...ca tot vine vara!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place aceasta marca si desi nu am foarte multe chestii de la ei si eu sustin ca au multe produse bune. Eu cel mai des am folosit rimel de la ei. Si in prezent am unul cu milion... Imi place mult si se vad foarte frumos genele. Nu ma compar cu tine ... vad ca tu ai extrem de multe

    RăspundețiȘtergere
  3. Lovely pics dear! Have a great week! kisses

    RăspundețiȘtergere
  4. As incerca si eu maim ulte noutati de la ei...sunt faine si tentante!

    RăspundețiȘtergere
  5. Revitalift ma intereseaza si pe mine, trebuie sa il incerc si eu. Acum ca le vad la tine imi dau seama ca si eu am multe produse L'Oreal :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ador volume million lashes noir :*
    https://rebeccastars.wixsite.com/rebecca

    RăspundețiȘtergere