Beauty News / LÓREAL True Match Foundation

07:50:00

Nici nu stiu cu ce sa incep.. stiti senzatia aia wow, wow, parca ai prea multe de spus si nu ai cuvinte..
Asa si eu, folosesc acest produs de trei zile si sunt in starea wow. Am folosit si am scris despre Accord Parfait, a fost si in cazul lui dragoste la prima vedere, minunat,recomand oricui .
True Match e tot dragoste la prima vedere. Nu stiu cum reuseste LÓREAL, dar creaza niste produse fabuloase, sincer. Nu este nicio reclama si chiar daca ar fi, as face acest lucru cu mare placere. Nu m-a dezamagit niciodata niciun produs. Am auzit despre aceasta noutate si mi-am cumparat.
                        Hai sa va povestesc despre noul fond de ten LÓREAL True Match.


Sunt in total zece nuante adaptate fiecarui subton de piele. AICI puteti descoperi nuantele si sa cititi mai mult despre el.
Sa spune ca este singurul fond de ten care se potriveste tuturor tipurilor de ten. Si cred cu sinceritate ca da!

Are o textura  lichida, fluida, usoara. Formula  lui contine tehnologia micro-match - formula adaptabila nuantei pielii. Contine pigmenti ultra fini ce permite acoperire perfecta a tuturor imperfectiunilor si a culorii neuniforme a pielii. Nici nu e nevoie de corector sau concealer, acopera foarte bine tot!

Textura fondului de ten permite aplicarea si blenduirea rapida, foarte usor aluneca pe piele fara sa lase urme sau dare. Si cel mai important lucru e ca arata minunat, super natural. Tenul are un aspect mat, dar in acelasi timp hidratat. Va spun sincer, amazing!  Nici vorba de aspect de masca!

Sunt de parere ca orice femeie trebuie sa aplice machiaj , un machiaj minim, natural, cat sa-i accentueze frumusetea. Un ten neuniform nu este frumos. Un ten neingrijit, uscat, fara luminozitate nu este frumos. De aceia, in primul rand trebuie sa avem grija de tenul nostru inca din tinerete, ca apoi sa nu regretam. Fondul de ten are un rol protector de factori poluanti si infrumuseteaza chipul. Sa  nu aud ca  ''nu ma dau cu fdt pentru ca imi incarca tenul..'' Nu incarca deloc, te va face mai frumoasa si mai increzatoare!
                       Fara exagerare, acest True Match e minunat. Trebuie sa-l aveti!


You Might Also Like

5 comentarii

  1. E unul din fondurile mele de ten preferate. In trecut mi-au placut inclusiv varianta pudra si fond de ten Accord Parfait. Tot timpul sunt la curent cu noutatile L'oreal pentru ca au produse bune si calitative. Sunt mare fana a rimelurilor L'oreal.
    Ma bucur tare ca iti place ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesting post dear! thanks for the information. kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac produsele L'oreal, o sa tin minte!

    RăspundețiȘtergere