FOREO / #uncoveryourself

08:58:00

Am acceptat provocarea #FOREO  si sigur ati vazut despre ce e vorba pe pagina de FB, iar eu la randul meu v-am provocat pe voi.. Mi-a placut ca ati acceptat si ca m-ati sustinut.
Dar ce  stiti despre FOREO ?

FOREO - un beauty gadget simpatic, cu un design minimalist, ergonomic, colorat, un ajutor adevarat in infrumusetarea tenului. FOREO Luna este destinat curatarii tenului prin tehnologia T-Sonic si directionarea pana la 8000 de pulsatii transdermice pe minut. Siliconul din care este confectionat aparatul este 100% biocompatibil cu organismul uman, non alergic si absolut igienic.
Compania FOREO este de origine suedeza si idea a fost dezvoltata in 2013. De atunci este in continua crestere si a revolutionat lumea beauty.
Gadgetul beauty este foarte simpatic si se gaseste in varietate de culori adorabile la magazinele  Douglas si DM, acum la reducere pana la 50% .

Actiunea FOREO elimina eficient celule moarte, este total neabraziva si delicata. Are si efect anti-age, stimuleaza producerea de colagen, iar pielea va deveni mai luminoasa, mai curata, mai tanara.
Aparatul e foarte dragut, iar folosirea lui este o placere! Let's play, Luna !

You Might Also Like

1 comentarii