Metals Collection / Golden Rose

16:55:00

Trendul "metalic"in makeup ia amploare si se pare ca toate brandurile, de la mic la mare, s-au aliniat acestei tendinte.
Sincer sa va spun, imi place. Nu tot, dar tendinta in general si cateva produse. Hai sa vedem ce noutati are Golden Rose .
Trei farduri cremoase din colectia metals eu mi-am cumparat de la expozitia CosmoBeauty, m-am indragostit pe loc si le folosesc cu mare placere. Apoi, la #springbeautyevent am mai primit cateva produse, iar acum o sa va arat totul .
Sunt mare fan al fardurilor cremoase, le folosesc ca atare sau ca baza pentru farduri compacte. Astea de la Golden Rose sunt superbe! Am trei nuante si toate imi plac, cateodata stau mult sa ma gandesc ce sa aleg.




O surpriza placuta a fost fard compact din aceasta gama, are o textura minunata - satinata cu efect metalic, foarte frumos. Toate fardurile, atat cremoase cat si cel compact, sunt foarte rezistente!!! Chiar ma mir de calitatea foarte buna la pret mic, bravo, Golden Rose!




Mai am din colectia asta un highlighter lichid / in acelasi ambalaj ca si fard cremos / care e de vis! Sincer, ma bucur tare mult ca am aceasta colectie! Si un ruj lichid rosu, care e superb, sa vede frumos, doar ca eu nu prea folosesc nuante aprinse, l-am pus in concurs pe Instagram [ daca vreti sa-l incercati,inscrieti-va acolo ]

Oja din colectia metals tot e foarte frumoasa, doar ca eu  folosesc doar oja rosie, neagra sau bordo si raaar alte nuante, asa ca am dat-o unei prietene care s-a bucurat mult
Toata colectia e minunata, produsele costa putin, dar calitatea este superioara, asa ca nu ezitati sa va luati ceva, recomand cu drag. Produsele Golden Rose puteti gasi la standuri reprezentative sau online AICI

You Might Also Like

7 comentarii

  1. Foarte dragute produse.

    RăspundețiȘtergere
  2. Simie imi place colectia asta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se par absolut superbe culorile, iar lipgloss-ul rosu imi place la nebunie. Din pacate, am observat ca nu prind deloc culorile metalice :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Inca nu am nimic de la Golden Rose dar am in plan sa incep cu o oja si un ruj.

    RăspundețiȘtergere
  5. Lovely post dear! Have a great week! xoxo

    RăspundețiȘtergere
  6. Vezi ca e un iluminator lichid...cel auriu. E superb!!! Il ador!

    RăspundețiȘtergere
  7. Recunosc ca in colectie mea de machiaje nu am produse in nuante metalice pentru ca nu ma reprezinta dar chiar arata tare bine nuantele.

    RăspundețiȘtergere